Buuusigt!!

Hej!

Nu sitter jag i soffan och dricker upp pappas Cola! Han kmr nt bli glad när han ser att den typ e slut... Hihihi Busigt!
Men det är lite ovanligt att skriva för har lösnaglar på mig. I vanliga fall så biter jag på naglarna så har typ inga... Så det känns rätt stört att ha långa naglar nu! Jag köpte nya för att ha på nyår och så köper jag fel! Jag köper den korta modellen... Så måste köpa nya imorrn...! Arg jag blir på mig själv. Att jag nt kollade innan jag köpte. Såå typiskt mig...!
Aja nu ska jag typ chatta klart med Jenni och sen sova. Här e två bilder på naglarna:




Problemet e bara att jag typ börjar bita på lösnaglarna... Det måste va nått fel i mitt huvud asså...

Godnatt alla!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0