The day liksom!

Hej!

Nu har jag kommit hem från forum och Nacka sph. Det var damlagsmatch. Tyvär förlora dom men det var ändå kul att se.
Dom som spela va:


Emelie! Klicka HÄR för att komma till hennes blogg! =)

Fanny! =)

Felicia! =)

Karro/Karolina! =)

Julia! =)

Alva! =)

Lisa! =)

Johanna! =)

Amanda! =)

Och min älskade lilla pingla!<3

F A N N Y ! <3


Men innan jag åkte till forum och sph så hade vi gäster! Först kom Göran och hjälpte pappa riva ut deras säng.
Sen kom Sara, Emma, Bella, Hampus, Loke och alfons. Dom kom och fika lite med oss. I fredags kom dom hem från en 3 veckors lång semester i Thailand!


Sara! =)

Bella! =)

Lilla Alfons! =)

Några bilder på killarna!

Hampus!

Hampus!

Hampus!

Till vänster: Hampus Till höger: Loke!

Loke! =)

Hampus! (Och Loke i bakrunden!)

Så träffade jag också Bowser!



Det blev några bilder i det här inlägget!
Men nu ska jag sova! Gonatt alla! =)

Kommentarer
Postat av: emelie

SV; joo man lär sig ju faktiskt också och bara kolla!! ;) hihi, vad kul att du länkade min blogg!! :)

2010-12-19 @ 23:01:42
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: emelie

SV; hihi, vad gullig du är Sandra!! ;)

2010-12-19 @ 23:57:10
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: Johanna

spelade Fanny match med dom ? ;) <3

2010-12-20 @ 08:29:18
Postat av: Fanny <33

Tack för att du tog den fulaste bilden av mej oxå!!! :@

2010-12-21 @ 23:34:21
URL: http://photofanny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0