Pulka!

Hej!

Kom precis in från en liten prommis och lite pulka-åkning men lillasyrran, Wilma och söta Bowser.
Vi gick till benbrytarbacken och åkte pulka. Vi tog med oss Bowser och det gillade han verkligen! När vi åkte ner så sprang han efter ner för hela backen. Jag skulle åka ner med Wilmas tefat och gjorde illa min svanskota :( Får se om det blir bättre till matchen mot blacke i morgon! Hoppas det.
Har inte så mycket att skriva. Jag kanske ska sova hos Hannah idag men jag vet inte. Vi får se!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Svar: TACK för din fina kommentar!!! =)

2010-12-05 @ 11:13:42
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0