Mums!

Hej!

Ett kort inlägg innan jag går och lägger mig :)
Idag har jag spelat match mot Blackeberg. Det gick inte bra. Vi förlora :(
Men positivt jag fick ha fyran!^^ Haha
Om två veckor ska vi möta dom igen så då ska vi vinna!

På tisdag har vi föräldrarfika i skolan. Så jag ska baka 25 bullar, och det är precis vad jag har ägnat mig åt ikväll. Jag gjorde vaniljbullar som blev riktigt goda!
Jag kan tyvär inte ladda upp någon bild för blogg.se är lite konstigt just nu. Vet inte vad som hänt men det verkar vara nått problem :(
Men dom var i alla fall jättegoda!

Nu ska jag kolla klart på Beck och sen ska jag sova.
Så ha en bra kväll så uppdaterar jag i morgon!

//Sassa

Kommentarer
Postat av: Karro

BLOGGA KVINNA!!!

2010-11-29 @ 20:39:37
URL: http://aboutkarolina.blogg.se/
Postat av: Calle

tja jag har hört att någon viss person gillar mig:D

2010-12-01 @ 18:03:52
Postat av: Sandra

Hahaha!!! Karro :D

Äh ursäkta? Driver du elr? :D

2010-12-02 @ 21:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0