Hannah o jag!

Tjena moch! :)

Sitter bredvid Hannah och stickar och tittar på Navy CIS! Det är jätte bra!
Stickar klart min halsduk som jag började på i sommras. Det är faktist roligare än det låter.

Idag fick vi tillbaka matte-proven rättade och klara!
Det gick faktist bra för mig. Hade jag gått i åttan och fått betyg hade jag fått VG så det var väl ett bra resultat. Tycker jag iaf.
Vi hade också Hemkunskaps-läxförhör. Det vet jag inte hur det gick men det kändes bra.

Efter det här inlägget kommer det ett till hund-inlägg :)
Ska bara komma på en hund att skriva om så vi får se vad det blir för ras! :)


Min halsduk :)







Liten bildbomb :)

Men måste bara säga att jag verkligen ÄLSKAR min mössa!
Den kanske är en helt vanlig vit mössa men den är såå skön!!

//Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0