Allt möjligt!

Hello!

Nu sitter jag och gör en ny sån där bild! En sån där jag ger olika namn åt mina kompisar aja ni får se sen lägger ut en bild på det i slutet av inlägget.

Träningen idag var JÄTTE rolig. Det var Anden som träna.
Vi var bara åtta stycken, men sen gick Lisen och Jenni av. Så vi blev bara sex till slut.
Men det var kul det också. Vi körde matcher. Jag var med Maja och Madde. Vi spelade mot Sussie, Rachelle och Samia.
Dom vann med 7-6 :(

Efter träningen åkte jag hem med pappa och åt middag och duscha, och nu sitter jag vid datan. (Igen) hihi
Chattar med Elin!

Nu kommer en bild:


Det är typ samma bild fast jag har lagt till några!

Ärta: Jojo
Böna: Elin
Palsternacka: Isabel
Päron: Jenni
Selleri: Sussie
Morot: Carro
Korv: Sassa/Jag

//Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0