Sorry!

Hello!

Förlåt att det blev en sån där helg där jag inte har skrivit något, men har haft fullt upp hela helgen.
Men nu ska jag skriva!

Idag hade klassföräldrarna i min klass ''möte'' hemma hos oss. Dom skulle prata och bestämma vad klassen skulle göra för att tjäna pengar. Dom kom fram till två saker som jag inte kan säga nu för det är en hemlighet och man vet ju aldrig om någon klasskompis läser det här inlägget. Men dom fika och prata lite sen åkte dom andra föräldrarna hem. Isatus mamma är klassförälder så Isatu fäljde med. Vi satt mest framför datorerna och så.

Idag har jag också varit på världens bästa hunddagis med Karro. Vi hann inte vara där så jätte länge men det var kul ändå :)




Akila!<3

Sitter även och stickar just nu :)

Jag tycker faktiskt att jag har kommit rätt långt på min halsduk. Jag menar den är ju iaf en och en halv meter :)


//Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0