Varför jag inte har skrivit!

Tjenis!

Orsaken till att jag inte har skrivit är att vi har haft klassåterträff och jag tog inte med mig datan. Sen har vi spelat två matcher. På söndag skulle min pappa hämta mig kl.10.00 hos Nattis, och vi skulle dygna! (Vara uppe hela natten)
Så vi kollade på film och hade kuddkrig och lite allt möjligt. Så när klockan var halv sex så skulle vi gå och lägga oss för då hade vi kollat klart på den sista skräckfilmen. Silent Hill. Så jag sov i ungefär två och en halv timme och sen efter det så var det match. Men det gick bra ändå :) Vi vann. Fast lilla söta Lisen stukade sin fot och det var ju inte så bra. :(

Nu blir det bildbomb från klassträffen:



Sötnosarna sover :)


Gullungarna :)


Gangsta-girls :)


Nu har ni sett lite från igår :)

//Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0