Skype, läxor och mer skypande!

Hej!

Sitter och skypar med Sofie och Louise!
Skypar samtidigt som jag blir bombad av komentarer på facebook och gör NO-läxan...
Det går väl sådär...

Efter skolan idag åkte jag till DOGGY DAYCARE (hunddagis).
Det var väldigt kul, eller ja det är alltid kul att vara där.
Men åkte dit för att träffa Tania när hon hämtade Ozzy och Akila.
Ska vara hundvakt åt dom på lördag, så vi skulle prata lite om tider och sånt.
Det blev bestämt att jag och kanske fanny skulle bli hämtade av Tania i Orminge Centrum
runt 6.
Fanny kanske ska vara med, men om hon blir utagen till fotbollsmatch på söndag morgon får jag väl sitta ensam med Ozzy och Akila.
Men dom är ju såå söta så det går bra det med<3
Här kommer några bilder från idag:


SKYPE IS NICE!


Ozzy!


Sötnosen!


Akila!

//Sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0