Alby in my ♥ 4-ever.

Såg precis i Elins blogg att hon har skrivit värsta inlägget om Alby.. Fyfan vad jag saknar. Har så sjukt mycket minnen därifrån.
När Elias ramla över cykelstället, när jag inte kunde gå ut och träffa boysen för att min rumpa stack ut?!, när vi åkte runtruntrunt o runt Dicks hus, när jag kasta Dicks cykel i sjönoch han gjorde samma sak med min gamla röda cykel. Det är så otroligt många... Ordet Fjollträskianer får mig att gråta. Och då ska vi inte snacka om moppekillarna. Dom stod utanför våra fönster 24/7.. Dom ville spela basket med oss men dom var tvugna att komma på in gossedjurs-apa Bobs namn! Det enda dom sa var typ Teddy, o Björne liksom. Det är en sommar jag alltid kommer att komma ihåg. Tönten Oskars mamma med typ blå shorts rött linne och gröna foppa-tofflor.. Saknar såhäääääääääääär mycket. Och Dicks äckligt fula shorts... (Förlåt Dick!!)







Kommentarer
Postat av: elin

Saknar, seriöst. Så jävla fukkat mycke. Hemskt! börjar ju gråta. Herregud, kommer alltid att älska alby mer än sthlm. <3

2011-04-11 @ 11:07:11
URL: http://sthlmsbabie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0