Dagen med främlingar, typ?

Hejhej!

Dagen har vart lite... wierd? Skulle möta Jenni-penni i forum kvart över 1 och jag var där typ 12-.-' Hon kom dit typ 10 i 2..? Då gick vi ner till Subway, och vi hann bara gå in innan Jenni-penni såg några killkompisar. Så då skulle vi tydligen följa efter och säga Hej? Så det gjorde vi. Sen gick vi med dom till ip. Marcus, Hampus och Jenni spela fotboll (BOOOOORING!!!!) och ja titta på! ;) Sen gick vi t Donken och alla köpte typ Cola och glass utom jag som inte köpte nått, fett duktig. Vi satt där en stund sen gick vi upp till forum för Jenni-penni skulle köpa en tröja. Hon gjorde det sen ringde pappa, vi skulle på bio eller aa jag och syster. Så jag skulle springa upp och köpa en tröja och då träffa vi Lisen och Ebba. Dom följde med mig och köpte en tröja (ROOOOOSA) medans Jenni-penni följde med påååjkarna. Oväntat... Haha!

Sen gick jag och syster på bio vi såg Rio. Men det orkar jag inte blogga om!
Lyckad dag iaf!
Puss och kram, skumbanan!♥

Och Jenni du vet att jag älskar dig asedase mycket va?!♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0