Dagen.

Hej hej!
Skrev ju imorse att idag ville jag inte göra nått, men det ändrades fort. Jag och mamma åkte till Forum för att köpa nya skor till mig. Men såklart hitta vi inget. Det är såhär: Jag har världens största fötter. Och då menar jag inte längden utan bredden. Har verkligen värsta ank-fötterna! Så får ju inte på mig några skor. (Och det finns inte en chans i världen att jag sätter på mig ett par Converse.) Men iaf så då åt vi på TacoBar sen blev det lite ''shopping'' på JamJam. Mums. Sen drog vi till Sickla.
Vi gick in på Skopunkten och hitta ett par tygskor (svarta) och ett par ballerina (leopard). Skit nöjd var jag. Och jag måste faktiskt säga att i ballerinorna kunde jag ha 38 (!!!!!). Fan vad glad jag är. Brukar ha 39-40 annars. Haha!
Sen gick vi vidare till HiSport. Behöver nya gympaskor. Vi hittade ett par svarta som passa och så sen fortsatte vi kolla lite, och då hitta vi likadana i vitt. Så det blev två till par. Riktigt nöjd blev jag. (Bilderna kommer sen)
Tack mamma!♥

Nu ska jag kolla i TV-tidningen om det börjar nån bra film. Det brukar vara det på lördagar!



Älskar dig bebiii!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0