Detta fält måste fyllas i.

1. Presentera dig- Jag heter Sandra jag är 13 år fyller 14 snart. Jag går i Myrsjöskolan i klass 7C3. Jag går på basket har gjort det i ca. 5 år nu. Mitt största intresse är hundar. Det är det jag är mest intresserad av.

2. Din familj
Ja vad ska man säga? Min mamma heter Susanne men kallas Sussi, min pappa heter Kjell men kallas Kjelle. Min lillasyster heter Jennifer och min kanin heter Bosse.

3. En bild som gör dig lycklig

Kan inte välja. Någon bild från DDC!

4. Något eller någon som förändrat ditt liv
Elin Karlsson- Hon har förändrat mitt liv otroligt mycket. Och bara till det bättre!

5. Födelsedags önskelista
iPhone
iPad
Fyrhjuling
Pengar
En huuuund

6. Något du är beroende av
Hundar och meloner (Alltså frukten man äter!)

7. Om du kunde ändra ditt förnamn, vad skulle du heta?
Paulina eller Denice

8. Saker du vill göra innan du dör
Starta ett eget hunddagis. Äga en hund. (Vet jag att jag kommer göra!) Hoppa fallskärm osv. det finns otroligt mycket jag vill göra innan jag dör.

9. Ditt favorit tv-program
Utan tvekan Mannen som talar med hundar och efter det Glee & Criminal Minds
10. Något du avskyr
Falska människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0