Hmm...

Hej!

Har ett liiiiitet problem här... Vet inte om jag har spanskaläxa elr inte?! Läraren sa typ ''Aa nån liten läxa har vi nog'' och klasskompisarna säger ''Nej det har vi inte. Vi ska plugga till provet'' Men om vi har det. Vad har vi då för läxa?! Åhh blir galen.

Iaf har precis gjort pannkaks-smet. Pappa får steka, vill inte att brandlarmet ska gå ;) (Asså ärligt, VARJE gång jag steker pannkakor går brandlarmet. Och jag driver verkligen inte. VARJE GÅNG!! Typiskt mig...) Familjen kommer säkert hem snart då blire pannkakor sen ska jag läsa lite i ''Cesar och hans hundar'' najz najz!
Ska fortsätta kolla på Disney nu. (Nolifer jag vet).


Åh nu kom pappa hem!
Puss♣

Kommentarer
Postat av: Clara

Är Cesars bok bra? Har tänkt köpa den men vill inte köpa den om den inte är bra... Tacksam för svar och din blogg är superbra!<3

Kram! :)

2011-04-10 @ 00:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0