Hundtricket.

Tjatja!

Sitter och kollar på filmen Hundtricket. Rätt så bra faktiskt..

Min dag har vart riktigt bra. Jag och Jennifer tog bussen till Slussen som gick typ halv 12. Där träffade vi Kattis (min faster) och gick bort till bion. Vi köpte biljetterna men hade sån jävla otur.. Det fanns 3 biljetter kvar. Och nu tänker ni ''Det var ju skitbra. Vilken tur ni hade'', ja iof det är ju sant. Men dom var utspridda.. Haha.. så vi satt på olika rader typ. Men det vart bra iaf. (Jo juste vi såg Hur många lingon finns det i världen.) FYFAN VAD JAG BÖLA!! Shit... Gubben bredvid mig måste tycka att jag är heeeeeeelt störd?! Hahah!!



Ska snart gå och lägga mig. Ska upp halv 6 imorrn. Onajz för att det e tidigt... Men asnajz för jag ska ju t världens bästa dagis!♥

Puss gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0