KJHIGU/OT&(€#/%€&%/&(O/)P

Jag vet fett fin rubrik, men vet nt vad jag ska skriva. Det låter så töntigt med typ ''Dagen'' elr nått sånt.. Haha!
Aja skitsamma.

Har iaf haft en rätt chill dag. Hade 3 lektioner innan lunch och efter lunch badade/simmade vi med klassen. Gick asbra, utom dom 1000000 gångerna Karro försökte dränka mig! Haha!
Tittar just nu på söndagens BB-avsnitt ligger lte efter som vanligt....
Ska fortsätta med den nu, och sen sova. Orkar inte göra läxan...


Gammal bild på mig o Karro

Oh juste! Imorgon ska vi (min klass och C4) åka till Nacka Tingsrätt och typ vara med i en rättegång. Det är 2 olika, ett om typ ekonomi-brott och en om misshandel. Såklart man vill gå på misshandel?!
Oj juste då måste jag kolla busstider också... vi börjar 07.50 (!!) och jag måste ta en tidigare buss= måste gå upp tidigare! Fuck skolan.
Aja...

Puss o kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0