Plugga, läxa, prov, plugga, läxa, prov, plugga, läxa, prov osv...

Ungefär så ser mitt liv ut just nu... Vi (min klass) har inte såå mycket läxor. Mest prov.
Vi har matteprov på måndag på 5 olika kapitel och nästa fredag har vi spanskaprov på typ 5-6 olika kapitel. Och jag har vart sjuk väldigt mycket och sånt skit så måste verkligen plugga och jobba ikapp. Och det är just vad jag gör nu. Jobbar ikapp i spanskan-.-'
Åhh vad jag hatar skolan!! Vafan kommer jag ha för nytta av att veta t.ex. hur långt det är från Sverige till Afrika liksom? När kommer jag ha användning av det? Fattar liksom inte?

Aja det är skolplikt and that's it. Inget jag kan ändra på även om jag vill!

Måste plugga/jobba ikapp nu.
Puss♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0