Bästa stället på jorden..

e Doggy DayCare!
Jag älskar att vara där och längtar tills jag får praoa, sommarjobba och jobba där!

Jag lovade ju er en MASSA bilder och det tog jag, men sen ladda min kamera ur och jag hittar inte laddaren nånstans! Som tur va så tog jag lite bilder med mobilen (dålig kamera!!) men det får duga.

Från lekhagen:





Gammelgäddan.. Hela 15 år snart 16. (!!)




Jag va ''tvungen'' att gå utt själv med H. Han kastrerades i fredags och har därför tratt. Och får inte gå promenad eller leka med andra hundar.



Haha söta B har tryckt ner sig i en liten korg! (dålig bild)

Naaaw min älskade S. Han kanske ser stor och läskig ut men han är JÄTTE snäll. Min lilla bebis!


Vrf jag inte skriver vad dom heter är för att jag inte får lämna ut deras namn utan att ha frågat ägaren först.. Och jag orkar inte smsa, ringa fråga på fb elr nått sånt för att få skriva deras namn på min blogg..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0