Min äckliga dag..

Hej!

Ska berätta lite om min äckligt hemska dag...

Började med att jag vaknade och mamma sa att ALLA bussar i hela Stockholm var inställda.
Fick skjuts av mamma t skolan.
Först hade vi Engelska och se Spanska sen sluta vi 10.10 då drog jag t Dagis. Bussarna började gå då.
Går i 10 min för att komma t Dagis, när jag kommer fram hittar jag nt min mobil...
Så jag får gå tillbaka till bussen och sen tillbaka t Dagis och igen men hittade den inte..

Gick från dagis ca. 15.30 med Jossan vi letade på vägen men hitta inget...

Sen fick jag stå i Orminge och vänta på den där JÄVLA BUSSEN som var 25 minuter sen. Så stod och vänta i 45 minuter. Jag frös som fan!!

Det var ca. 1,5 timmar sen men fryser fortfarande!!
Fan vad jag hatar Sverige!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: rebecca holm^^

Varsågod!

2011-02-11 @ 20:32:30
URL: http://beccaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0