Skönt & bra!

Kom precis hem från en 1,5 timmes lång promenad med mamma och grannhunden Sture. Det var skönt att gå fick frisk luft och allt+ att det är bra för min fot OCH kondis!! Min fot är det dags att träna upp och min kondis ska vi nt prata om... Har ju inte tränat på 3 veckor! Så min kondis har gått ner till 0. Så det är ett MÅSTE. Jag måste verkligen träna upp den inför slutspelen i basketen... Ojojoj får väl äka till dagis och gå lite mer promenader ;)

Men när vi ''pratar'' om dagis så kan jag passa på att säga att jag ska dit imorgon med Julia på måndag själv för jag har studiedag, nästa torsdag för vi har ingen projekttid och på fredag för då slutar jag 10.20 (troligtvis...) men åker dit även om jag inte gör det! Hihi^^Älskar ''mitt'' dagis!!!

Lite gamla bilder därifrån:







Sååååå söt shiiiet asså^^


Trötta valpar^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0