Dagen. (Efter skolan)

Jag och Elin åkte t forum för att shoppa. Har typ INGA kläder så var tvungen. Fick med mig några saker hem. Haha hade forum present-kort på 300 och 200 kr löst och alla tog slut. Tur att det var rea annars hade jag typ nt fått med mig nånting hem för den lilla summan. Men jag e ju pank så vad ska man göra lixon? Men ska ju sitta hundvakt snart så då får jag ju lite! ;)

Detta fick ja med mig hem:

Stickad tröja BikBok 99:-

Örhängen BikBok 49:-

Ser inte så bra men en tunika från Cubus 49:- (!!)

Kort tröja H&M 79,50 :- (Den ser jättestor ut men det e storlek 34?)

Tröja H&M 129:- (Min favvo!)
Och 2 par trosor men dom försvann orkar nt leta fram dom... Hihi^^

Vad tycks??

När vi var klara åkte vi hem till mig och åt pannkakor. Sen skypade vi lite med Kalle, kollade på The Ana Gina Show med Paow och Hugo Rosas. Efter det åkte Elin hem och nu gör jag läxorna ska snart sussa puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0