Har nt hunnit...

blogga idag. Vart så mycket första skoldan.

Dagen började med att jag fick stå och vänta på bussj*veln som aldrig kom!! Så aarg! Det var 3 st på rad som nt kom. Så bussen som jag skulle ta skulle ha gått 07.49 men ist fick jag ta bussen som skulle ha gått 08.24 men kom typ 08.28 så jag stog ute i typ 45 min!!

Och sen när jag väl kommer fram så har vi bytt klassrum från grön 5 till paviljong väst! Man bah WHAT?!
Så Jacky visade mig vägen, och när jag kommer fram t paviljongen är den låst!!
Men som tur va, var det ett fönster in till en annan klass som hade lektion så Filippa kom och låste upp åt mig! Min ängel!<3

Sen på luchen så åkte jag och Karro t orminge och åt lunch. Och när vi skulle åka hem så var bussen försenad (IGEN!!!)
Så bussen kom 3 minuter innan vår lektion började. Stressigt elr vad?!
Men aja nu e jag hemma och har precis klipp Bosses klor!
Nu ska jag fortsätta geeka Solsidan...


Gammal bild.


Och en gulstjärna till er som orkade läsa allt! ;) 

Kommentarer
Postat av: ISABELLE

allt bra?

2011-01-13 @ 17:34:26
URL: http://iisssabelle.blogg.se/
Postat av: Fanny <33

Älskar bilden!!!!! <3<3<3

2011-01-14 @ 10:18:08
URL: http://photofanny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0