Jag suger på att göra pannkakor...

Aa det gör jag!
VARJE gång jag gör det går brandalarmet! Som det gjorde idag! Jag fattar nt vad jag gör för fel!!!
Aja skit samma.

Idag gick jag upp 09.43 tidigt för att vara mig men sent för att vara vardag. Men eftersom jag fortfarande e sjuk så jag får ju sovmorgon....
Men jag gick ner till mammas och pappas rum och började titta på Disney! Hihi♥ Och satte på datan!
Sen vid typ halv 12 så bestämde jag mig för att laga pannkakor till lunch/frukost. Men som sagt så gick branalarmet och pannkakorna blev typ brända! Haha jag suger på att gör pannkakor!!
Men nu har jag ätit klart och jag sitter/ligger i mamma och pappas säng och kollar på Disney!




Kommentarer
Postat av: Smiley Ray Cyrus - Miley Cyrus SWE

Bry dig itne lilla du. Skrolla vidare och bry diginte ;)

2011-01-25 @ 13:56:34
URL: http://smileyraycyrus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0