Min kväll!

När jag kom hem från skolan så drack jag julmust kollade en jävla massa busstider och sen gick jag t bussen o mötte upp Sara. Hon skulle ta hål i örat så jag följde med t orminge. Sen åkte vi hem.

När jag vart hemma 13 minuter och hjälpt syrran med Skype så gick jag tbx t bussen och tog den t Orminge där jag mötte upp Dilara och vi tog 444 t Centralplan och gick t björknäshallen därifrån.

När vi kom fram var det låst och Americo hade nt kommit!!!! (SOM VANLIGT)
Asså förlåt men jag hatar hnm!!! Han är en jävla skalbagge som aldrig kommer i tid!! Och då får VI en massa straff för det + att han ibland nt kommer ALLS!!! SOM IDAG!!!!!!!!!! Blir så JÄVLA ARGGGGGG!!!!!!!
Vi börjar 17.00 och när kl. va 17.20 så hittade vi en öppen dörr och kom in i hallen!! Efter att ha stått där ute i 25 minuter i 10 minus!!
Jävla Americo, bara skita i att komma. Så jävla lågt!!!
Men iaf så det blev en jävligt flummig träning.... Men vafan ska man göra liksom??? Lite kul måste man väl få ha?

Efter träningen hämtade pappa mig och Dilara och skjutsade henne t Orminge och så åkte vi hem.
Och efter att jag duschat och ätit så gick jag t Sara vid typ 21.00 Hihi^^
Vi satt lite vid datan och sen kolla vi på CSI!! Skiiiiiiiiiiitbra. Men efter 2 avsnitt va kl. 23.00 så jag tyckte jag behövde gå hem, o dom skulle sova. Så jag ringde mamma och hon fick möta mig. Så jag va hemma vid 23.15 ungefär haha!

Lite bilder från träningen:

Majas ruuuummmpphaaaaaa

Asså Madde jag döööööör!!

Lisen försöker härma Richard...

Mål av mig säger vi!

Vik upp byxorna lite till vettja!! (Fanny)

Ähhh jaaa ALICE!!

De e bra bååååååågeeeeeee Maja!!

Sussie!


Nu ska jag iaf sova! Puss o godnatt!
Och en guldstjärna t er som orkade läsa allt!

Kommentarer
Postat av: ISABELLE

allt bra?

2011-01-15 @ 14:20:54
URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0