Såklart Isabel!♥



Jo jag hade missuppfattad det hela lite...
För som jag har fattat det så dom som föds nu är det annorlunda när det gäller stjärntecken.
För det första har det fått ett nytt som heter ormbäraren, och för det andra så har dom ändrat datumen.
Så jag är född 3 Augusti och är Lejon. Men hade jag födds i sommar den tredje Augusti så hade jag blivit kräfta.

Anledningen till felet är att jordklotet befinner sig på en annan position i dag än för 3000 år sedan när astrologins grunder lades. Jordens axel har helt enkelt ändrat sin position i relation till stjärnornas position på himlen.
En liten förklaring.

Så Isabel, ditt stjärntecken har INTE ändrats! Så oroa dig nt sötis!♥

För dom som födds NU gäller det:
Stenbocken: 20 januari till 16 februari
Vattumannen: 16 febuari till 11 mars
Fiskarna: 11 mars till 18 april
Väduren: 18 april till 13 maj
Oxen: 13 maj till 21 juni
Tvillingarna: 21 juni till 20 juli
Kräftan: 20 juli till 10 augusti
Lejon: 10 augusti till 16 september
Jungfrun: 16 september till 30 oktober
Vågen: 30 oktober till 23 november
Skorpionen: 23 november till 29 november
Ormbäraren: 29 november till 17 december
Skytten: 17 december till 20 januari

Fick du svar på din fråga Isabel?♥

Kommentarer
Postat av: FANNIE

sv; det tycker jag med... men den finns inte i storlek 34 :( buhuhuhuhu! <3

2011-01-23 @ 21:03:28
URL: http://ffaannies.blogg.se/
Postat av: isabel

haha, taack! <3

2011-01-23 @ 22:01:56
URL: http://magnificentet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0