Svar på frågestunden!

kurdisk muslimsk tjej <3:
hur gammal e du ? - 13 år. 14 i Augusti
vill du läsa koranen och lära dig om islam ?

nova felldin:
va är din favorit låt och toalett papper ? - Låt, Grenade kanske.. Toapapper, ähh what?! Vet nt :)

emelie:
bästa kompis? - Sara, Elin o typ Karro

favvo ämne? - INGET!! Haha nej men kanske Musik

mest hatade lärare i myrsjö? :P - Johan träslöjdsläraren typ....

tråkigaste sporten? - fotboll

roligaste sporten? (förutom basket!!!) - Haha basket!! Nej men kanske Dans elr hockey

vad ska du göra i sommar? - Basketläger, resa utomlands och bara hare gött!

beskriv hur du vill ha din framtid! Jag ska plugga djurgymnasium hundlinje om det går. När jag e klar ska jag starta ett eget  hunddagis!

favvo färg? Svart o Rosa

skostorlek?! 39 bland 40! HEMSKT!!!

vad vill du jobba me när du blir stor? Äga ett hunddagis.

favvo kläd affär? BikBok Gina H&M Cubus typ

har du djur? Jupp en kanin

vilken skola va bäst myrsjö lr sågtorp? Bra på olika sätt. Men om jag måste välja så sågtorp.

vilka bloggar läser du? Oj orkar nt rabbla det e 27 st. Har länkat dom en gång förut och det har blivit fler sen dess så aa.

vad heter dina föräldrar? :P Sussi o Kjelle

gillar du programmet grannfejden? Haha det e väll OK

skulle du vilja va me i de? asså om du nt gillar era grannar :P Nej mina grannar e awesome!

om du fick en miljon vad skulle du göra då? Sätta in 700 000 på banken och 300 000 på ett bankomat-kort och shoppa järnet!! och köpa en hundvalp!!

färg på ditt hus? Gul

gillar du risifrutti? Aarå

om du va med i programmet extreme home makeover hur skulle du säga att du ville ha ditt rum då? Fullt med typ basketprylar enorm säng och typ en stor kanin-bur t min bebis.

vad tycker du om mattor? Haha dome väl OK

om du skulle åka till en öde ö i 1 månad och fick ta me dej 3 saker vad skulle de va? En yxa, min pappa och mat

favvo mat? Kött!<333333

favvo film? Vet nt har många men Eight Below! Det e ju hundar med. Och alla typ Disney filmer påminner om mi barndom.

vill du ha barn när du är stor? Kanske. 1 elr 2 nt mer!!

skulle du raka av håret för 10 tusen? Aa man kan ju ha peruk ;)

om du fick vara en kändis för en dag vilken skulle de va och vrf? Paris Hilton och shoppa som faaaaan! Fast jag hatar henne men ändå! Haha


DÅLIGT MED FRÅGOR!!

Kommentarer
Postat av: nora

tja!

skitfin blogg du har, gillar din lila bakrund(Y)

favoritfärgen liksom. ;)

2011-01-28 @ 23:24:20
URL: http://noraakbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0