Svar på frågestunden!

Asså jag måste säga att ni var DÅLIGA på att fråga! Men aja nu blir det svar!

Clara:
vad är din bästa statistik? ;D <3- Sidvisningar: vet inte
Unika besökare: 50-60 tror jag =)

Anonym:

Svar: Ähh kan ju va bra att skriva en fråga liksom?

Sofia L & Sosso?:
1. tycker du forfarnde om Calle Liljefors? - Ähh huh? Nej...
2. Vem gillar du MEST i P-98 ( om du måste välja!!!) - I skuru Ik basket elr? Jag vet faktiskt nt. Gillar nt nån men alla e ju gulliga ;)
3. Har du förlorat oskulden? - Nepp ;)
4. har du sett din mamma och pappa ha (6)? Nej... (TUR!!!)
5. Vad är ditt sexiaste minneh? Hahah jag vet faktiskt nt? =)

I <3 U! Från Sosso - Puss på dig sötis<333

Elin:
1. hatar du någon som du inte känner ? - Nej, nt direkt. Hatar en som jag kände förut och du vet vem ;)
2. Vem älskar du mest i hela världen ? - Mig själv!! Haha nej men går nt att välja en! En massa familjen, släkten, laget mina kompisar!<3
3. Vem är snyggast ? - De vill du allt veta va!! ;)

Josse:
1. Har du några syskon? - Japp en lillasyster
2. Vad är ditt älsklingsplagg i din garderob? - Haha min leopard-morgonrock. Lite konstig men älskar den!!
3. Vad är ditt motto? - Har inget motto faktiskt!
4. favoritfärg? - Rosa!
5. vad är ditt bästa minne? - Oj, jag har väldigt många men det var nog när jag fick min första kanin när jag va 9!


Lovisa:
Berätta om en person som du beundrar väldigt mycket? - Ja, en tjej som heter Elin! Hon äger ett eget hunddagis som heter Doggy DayCare! Jag gillar henne för att hon e sig själv och hon bryr sig nt om vad andra säger om henne. Hon e helt enkelt en cool chey som jag beundrar!<3
Har du någon äldre att se upp till? - Ja, Elin! ;)
Och varför? =) - Sa jag ju! ;)
fin blogg btw! - Tack så mkt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0