Utklassning! (Inget illa menat)

Hej!

Som ni som fortfarande läser kanske har märkt så har det nt vart så bra uppdatering.
Men jag har haft lite mkt och vart halvt sjuk. Men ska börja igen nu!!

Idag gick jag upp kl. halv 8 för att Elin och Knutte skulle hämta mig och mamma halv 9, för att vi skulle på match i Täby. Vi mötte (såklart?) Täby (Blå). Asså inget illa menat mot dom men det var ren utklassning. Vi vann med 67-3! Och jag hade världens dåligaste dag!!! Jag spela uselt! Fy fan! Men det kan ju bero på att jag nt har tränat sen för julen. Elr bara en träning men det e ju ingenting. Men aja vi vann iaf.


För dålig dag...

För vinst!

Kommentarer
Postat av: isabel

Jag var i Sågsjön och det var inte plogat :'(

2011-01-09 @ 20:05:49
URL: http://magnificentet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0