Jag kör en till ;)

Senaste
Låt du hörde:
 Rape me - Nirvana
Film du såg: Leagaly blond (Vettefan hur de stavas..)
Mat du åt: Melon
Kram: Lillasyster
Puss: Bowser
Känslan: Arg
Resa: Cypern
Glädje: Igår
Dröm: En helt underbar, som ni inte får veta.
Person du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Dick<3
Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig gjort?
Gången du var utomhus: Igår
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Lördags tror jag?
Saken du köpte: Godiiis

Allmänt
Ska bli skoj: Att åka t Alby i sommar.
Ska inte bli skoj att: gå t läkaren
Sparar till: Cesars bok
Pålägg som gäller: Smör och det som finns.
Önskar att jag var bättre på: Att säga ifrån
Dagens dryck: Apelsin-juice!!<3333333
Vad saknar du: Vissa personer
Tre band/artister: Rihanna, Bruno Mars & Loreeeeeeeeen!
Vad har du gjort idag: Vart sjuk.
Brukar du svära mycket: ja
Hur tidigt stiger du upp: Runt 06.30-07.00 på vardagar
På helgerna: Runt 09.00-12.00
Vad ska du göra ikväll: Soooova
Hur många timmar sover du per natt: 6-9
Vem är snyggast i världen: Ingen
Vad är det för veckodag: Måndag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Jag träffa Alby-folket
Favoritplagg i garderoben just nu: Ingen aning
Längd: 161,5 cm
Vikt: För mycket.
Byter gärna garderob med: Miley Cyrus
Byxa eller kjol: Byxa
Senast utlästa bok: Kmr inte ihåg, läser just nu
Mitt rum kan beskrivas som: Svart och vitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0