Min dag.

Hejsan svejsan alla toffelbarn.

Min dag har vart ganska chill. Med lite panik vissa stunder men annars bra!
Började kl 08.05, då skulle vi (klassen och 7C4 parallell-klassen) samlas vid korset för at ta buss 471 till Ektorp Centrum och byta där till buss 410 till Sickla Bro för att kolla på en teater. Teatern var ganska bra, lite konstig? men annars helt OK!

När vi satt på bussen hem sa min lärare att vi inte behövde gå på spanskan (Språket) innan lunch. (Vi har dubbel-språk innan och efter lunch på onsdagar!) så jag gick inte på den såklart? Men sen kom det massa personer och sa typ ''Ni måste gå på den'' och ''Om ni inte går får ni frånvaro och återläsning'' och då var det typ 15-20 minuter kvar på lektionen. Så jag gick inte... Men sen på lunchen träffade jag min spanskalärare och fråga och han sa att jag inte fick det. Shit vilken tur asså! Tänk att få typ 40 minuter frånvaro liksom?!

Efter spanskan hade vi SO vi jobbar med Lag och Brott det är rätt kul faktiskt sen slutade vi. Väldigt nice dag faktiskt, även om onsdagar brukar vara den värsta dagen på hela veckan...

Jaa, det var min dag!


Bra dag! Nu måste jag plugga vi hörs PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0