Jag har kul.

Hur många kuddar sover du med: 3 i vanliga fall, men numera 6 haha!
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.
Vilka är viktigast för dig: Dom som är de vet det.
Bio eller promenad: Beror på
Är du kittlig: Nej
Snarkar du: När jag e förkyld
Stjärntecken: Lejon såklart
Äckligaste insekten: Alla.
Vad vill du jobba som? Vet inte, men nånting med hundar
Stökigt eller städat? Beror på humör.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan och dricker 3 klunkar vatten.
Vad längtar du mest efter just nu? Sommarlovet, göteborg med bästa laget!
Hur svarar du i hemtelefonen? ''Hej det är Sandra'' När jag är trött ''Hallååå''
Hur svarar du i mobiltelefonen? ''Hej det är Sandra'' ''Hallå'' ''Vad vill du mig?!''
Antal timmar sömn inatt? 8?! :D
Sov du ensam? Ja.
Vem sov hos dig senast? Elin
Vem sov du med senast? Elin
Vad ser du fram emot? Fredag, lördag, 1-5 juni
Vad vill du ha just nu? OBOY!!!!
Vem längtar du mest efter? OZZY & AKILA!
Vilken buss åker du oftast?
448, 421, 471
Vin eller öl? - Oboy.

Kommentarer
Postat av: Sofie

kult

2011-05-18 @ 17:31:51
URL: http://www.nattstad.se/tresmåapor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0