Kalle, Edward, Tom, Melker & Sebbe.

Tjatjaaaa.

Hemma från avslutningen nu. (eller aa för en stund sen...) Vi hade askul. Först tränade vi typ 1 timme? lite mer kanske.. Sen började alla komma och vi (dom flesta) gick och duscha. Sen var det prisutdelning, (Min syrra vann ''Lagets kompis'') Grattis till henne då... Sen var det dunktävling och stress. Jag och Elin åkte ut typ direkt? Haha. Men vi gick bort till Kalle och Edward, och ägde ut dom totaaaalt (Sorry påjkar). Nej men dom e så pluttig... Haha! Sååå småå. Nä, men dom e söta. Sen kom nån Sebbe (?) och typ var med. Sen Melker... Sen kom typ Tom och skulle styla och dunka på minikorg. Fyfan vad arg han blev när jag förstörde varje gång. Hahahahaha! Vi hade iaf jättekul. Skulle fårr skjuts av Kalles coola farsa, men sen fick jag skjuts av Elin ist. Najz najz. Nu typ kollar jag på nån störd film. Borde plugga, ska lämna in en filmanalys i orgon som jag inte ens har börjat på. Heehee..... Äsch skit samma, orkar inte. Så är det. Haha. Kanske kommer upp något med inlägg en men jag vet inte! Oj vad långt det blev. GULDSTJÄRNA till er som orkade läsa. Puss.


Kärlek till denna klubb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0